2011. július 16., szombat

HOLLANDIA

Hollandiaban szep 10 napot toltottunk.
Eleg hosszu volt az ut kozep Olaszorszagbol - de szerettem volna meglatogatni az imadott
Ocsemet + feleseget Gabit, es mondhatom, nagyon jol ereztuk magunkat.
A holland gasztronomiarol nem sok tapasztalat all mogottem.
Az uzletekben KESZ  es FELKESZ etelek hada varja a vasarlot, nyers alapanyag alig
kaphato. :-(  Nekem eleg draganak tunt, nalunk egy egesz nyers csirke kb. 5 euro, amikor
ott tobb mint 10.
A zoldsegekrol ne is beszeljunk.
En itt Olaszorszagban megszoktam a nyers alapanyagokat, a friss nyulat, baranybordat,
salatakat, halakat,
Na, szoval azert a szendvicseken es az IGAZI sultkurmplin kivul, nemsokminden hollandi
kajaval talalkoztam.....
Egy este elmentunk egy "palacsin-zzeriaba" - ez eleg erdekes volt:







Es alljon itt egy erdekesseg: TORTAFORMA a la "Amsterdam": :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése