2012. április 14., szombat

DIJAT KAPTAM!

ZSUZSATOL ujabb dijat kaptam, koszonom szepen, nagyon kedves, hogy gondol ram (is).

A díjhoz tartozik, hogy el kell áruljak magamról 7 dolgot, amit eddig még nem tettem és tovább kell adnom 15 embernek.


Inkabb magamrol irok par dolgot:


-          utálom a görögdinnyét
-          a kedvenc gyümölcsöm az őszibarack
-          lisztes és cukros ételeket nagyon ritkán eszek
-          imádom a lepcsánkát, de nagyon vigyázok vele, mert egy igazi kalóriabomba
-          minden ősszel és tavasszal 3 napos tisztitó kúrát tartok (gyümölcslé)
-          már régen vágyok a csalánra, mind leves, mind főzelék formájában, mert több receptet olvastam róla, csak még sajnos nem jutottam hozzá
-          kedvenc italom a friss hideg tej (főleg nyáron), és a bodzaszörp

En tovabb adom a dijat MINDEN bloggerinanak, mert nagyon sok jo otletet kapok mindenkitol
nap mint nap! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése