2017. április 29., szombat

EGY IZGALMASAN ŐRŰLT SALÁTA -)

................ szóval, az úgy kezdődött, hogy a munkámból kifolyólag másik
városba szólitott a kötelesség, és belebotlottam egy olyan zöldség-gyümölcs
üzletbe, ahol minden, de minden volt, ami szemnek és szájnak ingere ..... ----
percekig csak álltam, és nem tudtam eldönteni, hogy mit próbáljak ki ezekből
a fantasztikus alapanyagokból. A választék szédületes volt.
A végén összeszedtem különböző fajta paradicsomokat, és a kosaramba
került egy "ehető" virágok dobozka.... gondoltam, épp ideje kipróbálni :-)
Itthon aztán összeraktam a kis egyszerű salátámat, ami egyszerűnek tünt, ám
a saját egyszerűségében az izvilága fantasztikus volt a különböző paradicsom
fajták és virágokból kifolyólag. Recept az nincs, csak képek... azok meg
magukért beszélnek. --- rápakoltam az összes virágot (a kis falánk.. hahhaa)
és az is megfordult a fejemben, hogy néhány óra múlva hogy fogom érezni
magam... nem kell-e rohammentőt hivni, de szerencsére nem került rá sor :-)
Fincsi volt..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése